Pagini

30 iulie 2013

Dragi cititori,

Mesajul lui Hilarion nu va putea fi postat in aceasta saptamana, aveti mai jos textul lui Marlene...

 Eliza Fati

" Dragă familie Rainbow Scribe ,

Călătorim și vizităm cu copiii nostri, asa ca nu am fost pe internet .... nici un mesaj de la Hilarion în această săptămână din cauza vizitei noastre .... (Am putut să mă conectez la internet astăzi din camera hotelului nostru ....) 

În timp ce suntem departe am aflat la stiri că a fost un accident teribil în zona noastră vineri, un accident de vărsare de carburanti în râul nostru care curge pe lângă casă și proprietate ... 800 de case au fost evacuate de mai multe zile ...membrii familiei mele au fost acasa și au fost treziti la 4:00 și li sa spus că trebuie să plece ... li se permite din nou acum să se întoarcă, dar vestea este că toți peștii din râul nostru sunt morti .... râul nostru a fost cunoscut ca cel mai curat râu din lume .... alimentat cu apa de ghețar de la un lac .... și se varsă în râurile mari, așa că acest lucru este devastator pentru întreaga noastră regiune ...  jetul de combustibil a fost transportat la pompieri pentru elicopterele lor, astfel încât acestia să poată continua lupta cu incendiul ... camionul de combustibil a trebuit să meargă pe un drum nefinisat, iar șoferul nu era familiarizat cu el și a răsturnat camionul într-un pârâu care se varsă în râul nostru ... nu am auzit nimic despre șofer și ceilalți la locul accidentului, dar probabil au fost afectati în mod negativ ... este atât de trist ..... "

Cu drag Marlene